sâmbătă, 27 octombrie 2007

Mdaa...

Merge? Gata? Baaaa…vezi ca eu zic, bine? I-ai dat drumul? Bine!

Ultima carte citita: Mitch Albom – “Marti cu Morrie”. Sau “O limba comuna” de Sorin Stoica. Imbatranesc. Nu mai stiu exact.

Ultima carte neterminata: Maxim Gorki – “La stapan”. Finalul devenise previzibil. Iar cand m-am prins de asta am abandonat si cartea. Am citit ultima pagina. Aveam dreptate.

Cred ca Miruna va fi fericita sa scrie despre carti. Oricum ii eram dator.

P.S - Tema data de Irina.

5 comentarii:

Independenta Dependenta spunea...

o limbă după marţi!:P

Bob spunea...

Gata, ti-ai spalat anulat sters toata datoria. :D
Da' musai sa-ti spun despre ultima carte citita, adica "Partea diavolului" de Denis de Rougemont, pe care am terminat-o chiar azi. Stiiiu ca e in librarii de multa vreme dar daca nu ai citit-o pana acum eu stiu sigur-sigur ca o sa-ti placa. Si ca sa ma fac de tot rasul lumii, ultima (si cred ca si singura, daca imi amintesc corect) carte neterminata este...tanaaaa..."Fratii Jderi"! La a treia incercare am dat cu ea de pamant si-am zis ca mai trag o data pe la 30 de ani, poate atunci o sa-mi rezulte.
Gata, mi-a placut asta cu cartile. :P

Bob spunea...

Da, bine, o sa scriu si la mine, dar nu puteam rata ocazia de a ma face de bau cu fratii jderi si prin vecini :))

Tom spunea...

in general la sadoveanu am dat pe langa. pe langa rau

Lamya777 spunea...

:)) leapsa asta a fost si pe la mine :)