duminică, 18 noiembrie 2007

Track1 - Intro

Cum ai ajuns aici? Drogat, dezbracat, lesinat pe gresia rece. Si intunericul asta..Ma sufoca. Ce e cu tine? Te rog eu, respira! Maine vei fi bine. E ca o raceala ce iti trece dupa o noapte lunga de somn si un ceai de cimbru cu lamaie. Totul va fi bine.. Te rog eu, respira ! E frig....te rog respira! Nu stiu ce mai crezi tu, dar eu…Eu am impresia ca asta a fost tot, amice ! Iti amintesti cum a inceput totul ? Erai la Babanu`, cu un picior rezemat de gard….

Imi fumez linistit tigara si ma uit la prostii astia doi care se cearta in fiecare zi...

- Bai Babane, da-te-n pula mea, ca nu ti-am cerut marea cu sarea, ti-am cerut sa-mi pui si mie o capota!

Baiatul asta inalt, slabut si blond, ce discuta in termeni tehnici cu Babanu`, e tovarasul meu cel mai bun. Chiar daca abia a terminat liceul iar din doua cuvinte trei au o legatura sigura cu pula. Termen tehnic. Am crescut pe aceeasi strada murdara si plina de tigani dintr-un cartier de la marginea lumii. Unde apa calda si politia veneau doar o data pe luna. Si atunci cateva ore. Asa ajungi sa poti trece in CV limba rromana ca limba straina. Pana sa mai crestem un pic am visat... Am visat ca intr-o zi o sa ajungem si noi oameni cu case si masini. Cu timpul ne-am linistit. Am inteles, ca pentru moment, nu vom ajunge mai departe de atat. Eu student la constructii, iar George vanzator/ciorditor de masini. Sau reprezentant vanzari auto cum spune el cand e intrebat pe la vreun interviu ce experienta are si unde a mai lucrat. Cand nu e la Babanu` ca sa-i mai vanda vreo portiera luata de pe la vreo rabla, George e cu gagica lui blonda si cu nasul mare. Si care de fiecare data cand vrea sa para si ea dragastoasa nu gaseste altceva mai bun de facut decat sa-l intrebe pe asta, pe un ton dulce: cine te iubeste pe tine? Raspunsul e mereu acelasi: ma-ta!

- Baaaa, ce pula mea faci acolo? Iar visezi? Vino `ncoa! Nu vezi ca te strigam?

- Vin, ma! Imi arunc tigara. O sting cu ciuda, avand grija sa rotesc piciorul de cat mai multe ori. Ce vreti, ma?

- M-au sunat astia. Trebuie sa mergem!

- Unde?

- In ma-ta!!! Las` ca o sa vezi tu. Te duc in excursie. O sa-ti placa. De ce esti prost!

Prost nu eram...

6 comentarii:

Marie Jeanne spunea...

Acum am vazut ca ma ai inca in blogroll cu eu.fumez.ro :-)...nu mai e demult al meu, am lamaie.ro acum. Asa, si on-topic, imi place firul asta pe care l-ai inceput aici. Are potential :-D

celălalt spunea...

E mai bine sa ai lamai decat sa fumezi;) Gata s-a rezolvat.

Anonim spunea...

nu-mi mai place de tine .. parca era altceva pe aici.

celălalt spunea...

Sensibilo:)

Anonim spunea...

bleah ..

Bob spunea...

Daaa, da da, DA! ASA!!