joi, 21 iunie 2007

Teorie cu brand

11 comentarii:

Bob spunea...

Eu votez pentru Pelikan. Lipiciul ala era si bun la gust. :P

Anonim spunea...

Dar Converse? Milka? Jack? Tu ne minti...

Si.. de ce nu spui de unde ai leapsa? Eu vreau reclama! ;))

celălalt spunea...

Converse, Jack, Milka...pe vremea aia nu numai ca nu existau in Romania, dar nici macar nu visam la asa ceva. Unii dintre noi se prind mai greu:)Daaaa..leapsa, sau cum ii spui tu, e de la tine...Phoebs ..parca..

Independenta Dependenta spunea...

vorbeam cu Sebs dăunăzi despre AKAI şi CC Catch. De la un magnetofon AKAI am învăţat engleza: "in the backseat of your Cadillac, lala lala lala"! :D

Anonim spunea...

Lasa vrajeala!

celălalt spunea...

Presupun ca "lasa vrajeala" e un mesaj pentru ladystarlight:)

Anonim spunea...

Da` stiu ca nu existau, dar eu nu ti-am cerut sa spui de acum 100 ani, da? Unii se prind mai greu...

Da, Phoebs`s my name and I`m proud :P

Tom spunea...

Deci laptele praf praf rulz, unde e?

celălalt spunea...

Nu mai stiu cine il fabrica...dar cum biscuitii se numeau "Biscuiti simpli", cred ca si laptele praf se chema "Lapte praf". Laptele praf e bun doar daca este mancat direct din punga,preferabil cu o lingura cat mai mare:)

Tom spunea...

pai exact, doar am zis ca l. praf praf

Kidha spunea...

Mentosaaan :X

Scrii dragut, apropo :)