marți, 19 iunie 2007

Râul meu




5 comentarii:

Independenta Dependenta spunea...

da' de ce nu zici unde e? vrei să-l ţii doar pentru tine? uite, eu nu am râu şi nici nu cred că vreau, din motive lesne de înţeles care ţin de clepsidra de pe dulapul meu. cu toate astea, mi-ar plăcea să-l vizitez pe al tău. who knows? poate cumpăr şi eu o bucăţică. after all, we all love water!:)

celălalt spunea...

E râul meu. Am crescut pe malul lui. Am luat bătaie pentru că fugeam de acasă ca să-l văd. Nu pot să-l vând sau să-l împart...

Independenta Dependenta spunea...

deja l-ai împărţit! i-ai făcut poze şi le-ai înşirat aici, Theo dear...

celălalt spunea...

De acum încolo, iţi voi arăta doar o fotografie cu o ciocolată Mars. E ca şi cum am împărţi-o.

Independenta Dependenta spunea...

Mars-ul se deplaseză sau este deplasat, pe când râul slabe şanse să-şi scoată albia la plimbare :) compară şi tu lucruri din aceeaşi categorie! :P