luni, 19 mai 2008

IX Certificat de deces

Tapetul cu fotoni este la moda. Cel putin in camera asta. Secundele vor avea in curand semnul +. Atunci voi putea sa scot dintii de lapte ai unor copii nenascuti inca. Ii voi lega cu un fir brunet si lung de clanta usii. Cand trimisii vor veni, dintii se vor transforma in fluturi albi. Atrasi de lumini, vor zbura in stoluri. Astfel, copiii nenascuti inca vor capata o strungareata chiar intre dintii din fata. Apoi cand se vor naste, vor ranji la soare. Razele acestuia vor trece prin strungareata incalzindu-le sufletul. Fluturii albastri vor canta penru ultima oara. Apele se vor retrage, iar pamantul va fi roditor pentru inca 1000 de ani. Niciodata insa nu vom putea da timpul inapoi. 3.06.2004. Ai iesit de la scoala. Porti o rochita roz. Imi spui ca esti grabita. Nu-mi pasa cum esti, ma bucur ca existi. 18.10.2004. Imi arde obrazul. Ai unghii date cu oja neagra si degetele lipite de fata mea. 2.05.2005. Esti in dreapta mea si razi. Porti ochelari de soare de 20 de euro. Certificat de deces incheiat astazi...Schultz a murit, sau va muri. Primul certificat de deces eliberat inainte de moarte. Oricum, cineva va muri in doua ore.

6 comentarii:

Anonim spunea...

bine ma..vii dupa cinci luni ca sa il omori..nu ai avut curaj sau ce? de asta ti-a luat atat de mult?:))

Anonim spunea...

se poate sa moara odata ca sa plecam si noi acasa?

celălalt spunea...

@Phoebs: De cand citesti tu ce scriu eu? Parca nu iti placea:)

Anonim spunea...

celalalt, am gresit strada. Ma scuzi, n-am vazut pe unde merg.

Utsy spunea...

Daca ma uit bine la ceas...va muri pe intuneric. Sinistra-ntamplare...

celălalt spunea...

Timpul e relativ;)