joi, 12 iunie 2008

Necunoscută

7 comentarii:

Anonim spunea...

seamana cam mult cu mine;) iar m-ai pictat din memorie?

sandybelle spunea...

foarte rubensiana domnisoara...

Independenta Dependenta spunea...

o să zic, dar fără să strâmbi din hipotalamus:

o femeie care nu se mişcă şi locuieşte în mintea ta fără să zică o vorbă, mai întâi pentru că nu are gură, apoi pentru că nu are cap, în fine pentru că s-ar părea că îţi convine aşa. că locuieşte în cap e evident ca albastrul ca cerul vara culoarea preferată. că stă pe scaun n-am înţeles, cam hollywoodian aş zice, da' tu sigur n-ai văzut saw.

destul de cuminte per total, suma tuturor sânilor pe care i-ai frământat vreodată, am dreptate?

cât despre piele albă, sper să fie vorba de cromatică şi nu de statui sau, Doamne fereşte, despre rasism.

închei cu întrebare că aştept lămuriri: necunoscută? ca la ecuaţii?


sandybelle, rubensiană numai dacă avea cupa D, nu ştim noi din astea!:)

celălalt spunea...

@sandybelle: Esti doar invidioasa:)

@fata cu stea in frunte:
1.Nu mai framant sani. Mi-am dat seama ca nu sunt precum aluatul. Oricat i-as framanta, nu mai cresc.
2.Pielea este alba doar de dragul armoniei cromatice.
3.Nu este o necunoscuta ca la ecuatii. A devenit necunoscuta pentru ca eu o stiam altfel.
4.Pui cam multe intrebari. Picturile nu se explica. Se simt.

Tom spunea...

@ladystar: o femeie fara gura? unde ai vazut tu asa ceva? :P

Anonim spunea...

rene a cunoscut-o? :P

Independenta Dependenta spunea...

tom, numai la theo am mai pomenit!