marți, 8 mai 2007

Prima teorie

Ce-ar fi sa te sarut? Sa te sarut pur si simplu, printr-o miscare usoara si fireasca, de parca as fi iubitul tau. Sa ma apropii incet de tine si sa imi lipesc buzele de ale tale. Apoi...nu stiu. Probabil ar fi o liniste crunta ce ar dura o vesnicie. Suficient cat sa-mi imbrac sacoul aruncat pe un scaun si sa plec. Ce-ar fi sa te sarut? Sa nu imi pese de ce o sa spui sau de ce o sa zica necunoscutii astia. Sa ignor faptul ca tipul din stanga ta e prietenul tau, pe care tu te incapatanezi sa il iubesti. Sunt obosit. Dorm putin si sunt agitat. De ce ma privesti doar pe mine? De ce m-ai chemat aici ? Am impresia ca joc intr-un film prost in care am primit un rol ciudat. Vreau sa-l opresc. Stop. Acum am timp sa te privesc. Esti atat de frumoasa in seara asta. Ma intreb daca si tu stii asta. Daca si tu stii ca esti cea mai frumoasa fata de aici. De la masa asta, din cafeneaua asta, din orasul asta, din tara asta, din lume. Esti cea mai frumoasa fata din filmul meu. E drept un film mut in aceste clipe. Te privesc. Si ochii tai verzi ma privesc pe sub gene. Tu razi. Eu ma aud doar pe mine intrebandu-ma: ce-ar fi sa o saruti ? Ai parul prins la spate. Lasa-l asa. Nu te mai juca. Devii din ce in ce mai frumoasa. Tu chiar vrei sa te sarut? Ai ochii calzi si jucausi precum lumina lampii lucrata in stil oriental ce arde pe masa. Iti adulmec parfumul. Nu mai zambi! Tu chiar vrei sa te sarut? Iti misti usor buzele racoritoare ca un ceai de menta marocana. Ce-ar fi sa te sarut? Desi vorbesti mult, cu siguranta acum ai ramane fara cuvinte.....Gata! A revenit sonorul! Filmul e din nou pe play. Eu joc acelasi rol ciudat in care tu ma privesti iar eu ma prefac ca ma distrez. Iubitul tau e tot in stanga ta. Tu zambesti. Eu ma intreb: ce-ar fi sa te sarut?

4 comentarii:

Independenta Dependenta spunea...

Dacă ai gândi mai puţin şi ai gusta mai multă spontaneitate...

Lamya777 spunea...

trebuia sa o saruti, daca te-a chemat acolo inseamna ca ori te iubeste ori vrea sa iti bata joc de tine. daca ai fi sarutat-o ori ar fi ramas cu tine (te iubeste) ori ar fi patit-o (merita pt ca vroia sa isi bata joc de tine). pana la urma, oricum ai lua-o, spontaneitatea si impulsivitatea este buna mereu :) oricum, frumos scris...sentimente puternice

celălalt spunea...

Sau ma considera un foarte bun prieten;) Ce simpla este viata la tine. Imi place:)

Lamya777 spunea...

pai nu este chiar asa, in realitate mi-o complic destul de mult, dar...in principiu, ma bazez pe intuitie si pe impusivitatea care ma caracterizeaza:)