sâmbătă, 26 mai 2007

V Teorii despre viitor

Ciudat…Ma simt de parca as avea de cel putin trei ori greutatea mea. Stiu ca sunt aici. Nu stiu daca in momentul de fata visez, sau sunt constient. Dar inca sunt aici pe canapea. Sau ...Poate ca....Asta este....sunt mort... Pe naiba tunel, luminite...Daca as putea sa deschid macar ochii...as putea sa privesc in jur...si atunci as sti sigur. Imi este frig! Imi este friiiiiiiiiig !!! Asta e!!! Imi este frig! Inca am simturi, asta inseamna ca nu am murit. Ce aiurea...si eu care ma gandeam ca voi muri salvand pe cineva, sau facand nu stiu ce lucru maret, ca un erou.. Cel mai probabil inca sunt in viata, deci timpul nu este pierdut. E pentru prima data, in ultima vreme, cand ma bucur ca incep o noua zi. Iar asta nu prea sunt eu. Sunt intr-o stare de euforie generala. Fiecare coltisor din mine se bucura. Poate mi se trage de la Jack-ul de aseara. Ma simt ca si cum as fi indragostit de cea mai frumoasa fata din lume, iar ea tocmai mi-a zis ca simte la fel. Inca nu e nimic sigur, sa ne pastram calmul! Incet, incet, incep sa simt cate ceva. Am impresia ca am tot corpul amortit, brazdat de milioane de ace minuscule. Daca as reusi sa ma misc, sa deschid ochii, sa fac ceva...

-Buna dimineata!! Este ora 7! Un nou inceput de saptamana...Dar nu-i nimic, ascultam o melodie, mai dam un premiu, si uite ca e deja vineri. Si acum ceva care sa mearga la cafeaua de dimineata, pentru cei ce sunt mai matinali, sau sa va alunge definitiv somnul pentru cei ce abia s-au trezit...

Asa si? Pentru cei ce nu pot sa se trezeasca? Nimic? Si eu ma incadrez in publicul tinta. Stai un pic!! Asta e alarma de la ceasul cu radio. Sunt bine!...Spun bine pentru ca nu am alt termen sa definesc starea in care ma aflu. Si cum adica un nou inceput de saptamana? Petrecrea a fost sambata seara. Azi ar trebui sa fie....doar daca nu...Nu ma deranjeaza prea mult faptul ca nu ma pot misca...doar ca vreau sa ma pis.

-Sa vedem ce ne spun astrele pentru ziua de astazi..Incepem cu favoritii acestei luni : scorpion…Sunteti intr-o forma fizica extraordinara. Va simtiti plini de energie si gata de actiune...Punem pariu ca eu nici nu pot sa ma ridic din pat? Dupa-amiaza, o ruda apropiata va împrumuta o suma importanta sau va propune o colaborare de pe urma careia puteti câstiga bine. Seara o petreceti in compania prietenilor….Sagetator…Sansele sunt de partea ………..

Daca as fi murit…sunt atatea lucruri pe care nu le-am facut. De azi incep sa fac tot ce nu am facut pana acum. De astazi am sa spun mai des „si mie mi-ar placea sa te mai vad”, sau „imi este dor”, sau „esti superba astazi”, nu doar iti sta foarte bine. Am sa spun mai des „multumesc” si „cu placere”. Si ceea ce este cel mai important: de azi am sa zambesc mai mult. Mi s-au dezmortit mainile si cred ca pot sa imi misc usor degetele. Deschide ochii! Deschide ochii! E o lumina calda in camera si atat de alba. Desi vad in ceata imi dau seama ca afara este o zi frumoasa de toamna. In centrul camerei, nu foarte departe de canapea, se afla masuta de lemn incrustat cu simboluri africane. Briosa mea este inca acolo… Lumanarica s-a topit, iar ceara s-a scurs pe briosa si pe masa. Pana la urma s-a stins…Asta conta, nu? Ca lumanarica sa fie stinsa. In ce fel..nu e atat de important. Numar pana la trei si te ridici. Te duci, faci un dus…nu stiu ce mai poti tu simti, dar cam puti, domnule! Unu, doi, ….trei…Ca sa vezi ce surpriza, nu reusesc. A doua oara merge. Fac ceea ce fac in fiecare dimineata, dus, caut haine, pun de o cafea, fara sa ma gandesc prea mult la ce s-a petrecut in ultimele zile, fara sa incerc sa-mi explic starea de spirit, fericirea, fara sa caut vreo explicatie pentru faptul ca zambesc din momentul in care am reusit sa ma ridic. Poate ca dorintele se mai si implinesc.

-Ora 9 si 15 minute, in continuare ii ascultam pe cei de la Vama veche…

Un lucru nu s-a schimbat sigur. Timpul asta trece la fel de repede…Rup o bucatica din briosa de pe masa. S-a intarit...este foarte dulce, are gust de ciocolata cu glazura de ceara si mi se lipeste de dinti..

Ar fi bine sa plec spre agentie. Sunt foarte punctual. Nu vreau sa stric recordul. Dar daca nu ma duc, nu imi poate reprosa nimeni ca am intarziat. Si am zis ca de azi fac ce nu am mai facut. Bine…am stabilit, stam acasa. Am sa ies pe terasa in aerul rece de dimineata si am sa strig toata ziua, cat pot de tare…sunt fericit! Nici asta nu am mai facut-o pana acum. Sau mai bine doar de doua, trei ori.

sfarsit

Niciun comentariu: